The Latest

وحدت نیوز (لاہور)عید الاکبر عید غدیر کے پر مسرت موقع پر مجلس وحدت مسلمین شعبہ خواتین کی مرکزی سیکرٹری جنرل و رکن پنجاب اسمبلی محترمہ سیدہ زہرا نقوی نے تمام عالم اسلام کی خدمت میں مبارکباد پیش کرتے ہوے کہا کہ روز عید غدیر روز تکمیل دین ہے یہ وہ عید ہے کہ جس دن پروردگار نے اپنے حبیب ختمی مرتبت رسول خدا صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کے ذریعے امیر المومنین حضرت علی علیہ السلام کو سلسلہ ہدایت باقی رکھنے کے لئے رسول خدا صل اللہ علیہ و آلہ وسلم کا جانشین منتخب کیا انہوں نے کہا کہ غدیر اسلامی ممالک کے لئے بہترین نمونہ عمل ہے، غدیر کے دن پیغمبر اکرم صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم نے اسلامی حکومت کی ذمہ داریوں کو بیان کیا ہے کیونکہ حکومت کا مطلب عدالت کا قائم کرنا ہے، اسی وجہ سے پروردگار نے رسول خدا صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کے بعد حضرت علی علیہ السلام کو عدالت کے اجرا کے لئے انتخاب کیا ہے۔

 ان کا کہنا تھا عید غدیر کی اہمیت کے اظہار کے لیے روایات میں  اس دن کے چھوٹے سے چھوٹے سے نیک عمل کے بدلے بے شمار اجر و ثواب حتی کہ  انبیاء و صدیقین کے ہمراہ ہونے جیسا عظیم اجر ذکر کیا گیا ہے جس سے اس بابرکت دن کی عظمت و فضیلت کا اظہار ہوتا ہے اس دن خدا کی حمد و شکر بجا لانا چاہیے کہ اس نے ہمیں کائنات کی سب سے عظیم نعمت یعنی ولایت  مولا علی ابن ابی طالب علیہ سلام سے متمسک کیا  انہوں نے  مزید کہا کہ ہمیں چاہیے جہاں عید غدیر شان و شوکت سے منائ جاے وہیں اسکی تشہیر اور اسکے پیغام کو عام کرنے کی زمہ داری سے غفلت نہ برتیں اور اپنے اخلاق و کردار اور حقیقی معنوں میں پیروان ولایت امیرالمومنین علیہ سلام بن کر دنیا کو اس سلسلہ ھدایت کی طرف جذب کرنے والا کردار بھی پیش کریں۔

وحدت نیوز(کراچی) مجلس وحدت مسلمین صوبہ سندھ کے فلاحی شعبے المجلس ڈیزاسٹر مینجمنٹ سیل کی جانب سے اس سال بھی کراچی سمیت  سندھ کے مختلف اضلاع بالخصوص دور افتادہ اور پسماندہ علاقوں میں نادار وضرورت مند گھرانوں میں قربانی کے گوشت کی تقسیم کیلئے اجتماعی قربانی برائے مستحقین کا اہتمام کیا گیااس سلسلے میں درجنوں، اونٹ،گائے اور بکرے سنت ابراہیمی کی ادائیگی کرتے ہوئے راہ خدا میں قربان کیئے گئے۔

کراچی کے علاوہ حیدرآباد، ٹنڈومحمد خان، ماتلی، تلہار، بدین، دادو، جامشورو، شکارپور ، کشمور،سانگھڑاور خصوصاً سندھ کے سب سے پسماندہ علاقے تھرپارکر میں کئی من قربانی کا گوشت سینکڑوں گھرانوں میں تقسیم کیا گیا۔ ضرورت مندوں نے گوشت کی تقسیم پر ایم ڈبلیوایم کےفلاحی شعبے کا شکریہ ادا کیااور اپنی نیک خواہشات کا اظہار بھی کیا۔

وحدت نیوز(اسلام آباد) مجلس وحدت مسلمین پاکستان کے فلاحی ادارے المجلس ڈیزاسٹر مینجمنٹ سیل نے ملک کے مختلف اضلاع میں قربانی برائے مستحقین کا اہتمام کیا۔ کراچی، لاہور، اسلام آباد، کوئٹہ، پشاور سمیت ، جنوبی پنجاب ، آزاد جموں وکشمیر اور گلگت بلتستان میں بھی قربانی کے جانور ذبح کرکے ان کا گوشت ہزاروں ضرورت مند گھرانوں میں تقسیم کیا گیا۔

اے ڈی ایم سی کے مرکزی آفس سے جاری بیان کے مطابق کراچی میں گائے اور بکروں کی قربانی کی گئی جبکہ لاہور، اسلام آباد ،  کوئٹہ، پشاور ، سکردو، گلگت، شور کوٹ، ڈیرہ غازی خان، رحیم یار خان، سانگھڑ، نواب شاہ، گھوٹگی، شکارپور، لاڑکانہ، میرپور خاص، تھرپارکر، ٹنڈو محمد خان، کشمور، جیکب آباد، حیدرآباد،جامشورو، بدین، ماتلی،ٹنڈو الہیار،،دادو، جعفرآباد، نصیر آباد سمیت دیگر اضلاع میں بکروں اور دنبوں کی قربانی کی گئی ۔

اجتماعی قربانی برائے مستحقین کی مدمیں حاصل شدہ ہزاروں ٹن گوشت ضرورت مند گھرانوں میں تقسیم کیا گیا اور سنت ابراہیمی کی ادائیگی کی اصل روح کو برقرار رکھا گیا۔

وحدت نیوز(کراچی)مجلس وحدت مسلمین پاکستان کے فلاحی ادارے المجلس ڈیزاسٹر مینجمنٹ سیل نے کراچی میں اس برس بھی عیدالاضحیٰ کے موقع پر مستحقین میں 20 من قربانی کا گوشت تقسیم کیا۔ اے ڈی ایم سی کے سیکریٹری زین رضوی نے میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے بتایا کہ سالہائے گذشتہ کی طرح اس برس بھی کراچی کے مختلف علاقوں سرجانی ٹاؤن، نارتھ کراچی، ملیر، لانڈھی، بن قاسم، سولجر بازار، محمود آباد، لائنز ایریا اور دیگر علاقوں کے تقریباً 500 سے زائد گھرانوں میں قربانی کا گوشت تقسیم کیا گیا ہے۔

 انہوں نے کہا کہ عیدالاضحیٰ کے پہلے روز ضلع ملیر کے مختلف علاقوں جعفرطیار، غازی ٹاؤن، جوگی موڑ کے 75 خاندانوں میں 4 من قربانی کا گوشت تقسیم کیا گیا، اسی طرح ضلع جنوبی کے مختلف علاقوں لائنز ایریا، سولجر بازار، محمود آباد، سلطان آباد اور دیگر علاقوں میں قربانی کا گوشت تقسیم کیا گیا جبکہ ضلع وسطی میں عید الاضحیٰ کے دوسرے اور تیسرے روز سرجانی ٹاؤن، نارتھ کراچی، لاسی گوٹھ، بلدیہ ٹاؤن اور دیگر علاقوں کے 250 مستحق گھرانوں، یتیموں اور بے سہارا افراد میں 15 بکروں اور مخیر حضرات کی جانب سے وافر مقدار میں عطیہ کیا گیا گائے کا گوشت تقسیم کیا گیا۔

وحدت نیوز(باغ)مجلس وحدت مسلمین شعبہ خواتین کی مرکزی سیکریٹری سیاسیات محترمہ نرگس سجاد نے آزاد کشمیر ضلع باغ کا دورہ کیا اور وہاں کی فعال خواتین سے ملاقات کی اس دوران خواتین کی بھرپور آمادگی پر ضلع باغ میں تنظیم سازی کرتے ہوئے ضلعی کابینہ تشکیل دی جس میں محترمہ نادیہ بتول کو سیکرٹری جنرل ، محترمہ سیمہ حسن ، ریحانہ یاسمین اور نسیم طارق ڈپٹی سیکرٹری جنرل ، محترمہ زہرہ بتول سیکرٹری تبلیغات ، سیکرٹری امور تربیت محترمہ رباب ، سیکرٹری تعلیم محترمہ انیقہ بٹ ، سیکرٹری تحفظ عزاداری محترمہ نصرت فاطمہ ، سیکرٹری سیاسیات محترمہ نازیہ بلال ، سیکرٹری مالیات محترمہ فرخندہ اور سیکرٹری اطلاعات محترمہ سندس کو نامزد کیا گیا۔

 اس موقع پر مرکزی سیکرٹری سیاسیات ایم ڈبلیو ایم شعبہ خواتین محترمہ نرگس سجاد نے نو منتخب کابینہ کو مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ ایم ڈبلیو ایم پاکستان مظلوموں اور پسماندہ طبقوں کی مذہبی و سیاسی جماعت ہے جو کہ در حقیقت آئمہ معصومین علیھم السلام کی راہ پر گامزن ہے۔ انہوں نے کہا ہمارا مقصد ملت تشیع  پاکستان کے حقوق کا تحفظ ، ملکی سالمیت و ترقی میں بہترین کردار ادا کرنا اور مظلوموں اور محروموں کی آواز بن کر ان کی نمائندگی کرنا ہے ۔

وحدت نیوز(لاہور)عید الاضحٰی کے موقع پر رکن پنجاب اسمبلی و مرکزی سیکریٹری جنرل مجلس وحدت مسلمین شعبہ خواتین محترمہ سیدہ زہرا نقوی نے کہا کہ عید الاضحٰی مسلمانوں کو اپنے ایمان اور ملک و ملت کیلئےبڑی سے بڑی قربانی سے دریغ نہ کرنے کا درس دیتی ہے اپنی ذات کی نفی کرنا ہی قربانی کا اصل مفہوم ہے ۔

انہوں نے کہا کہ ہمیں سنت ابراہیمی کی ادائیگی کے اس عظیم موقع پر انفرادی مفادات کو بالاے طاق رکھ کر قومی اور ملکی مفادات کو ترجیح دینا ہوگی اور ان لوگوں کو اپنی خوشیوں میں شریک کرنا ہوگا جو انتہائی مشکل حالات میں زندگی بسر کر رہے ہیں۔ انہوں نے کہا اللہ تعالیٰ تمام اہل وطن کو اپنی حفظ و امان میں رکھے اور دنیاوی و اخروی سعادتوں سے نوازے۔

 انہوں نے مزید کہا وطن عزیز کو دہشتگردی اور قدرتی آفات سمیت کئ مسائل کا سامنا ہے ان چیلنجز کا مقابلہ کرنے کے لیے ہمیں جزبہ ایثار و قربانی ، اخوت و بھائی چارہ ،ہمدردی و مذہبی رواداری ،امن و آشتی اور پیار محبت کے پرچار اور اعلی اخلاقی اقدار پر عمل پیرا ہونے کی ضرورت پہلے سے کہیں ذیادہ ہے ۔

وحدت نیوز(سکردو ) دارالشفا حضرت عباس ہسپتال سکردو میں کرونا وائرس سے بچاؤ کیلئے ویکسینیشن کرایا گیا۔ ویکسینیشن کیلئے عام شہریوں کے ساتھ ساتھ مجلس وحدت مسلمین کے رہنماؤں ، صوبائی سکریٹری جنرل آغا علی رضوی ، سکریٹری جنرل ضلع سکردو شیخ فدا علی ذیشان، آغا مبشر رضوی، وزیر عیسیٰ خان، سکریٹری سیاسیات عقیل ایڈووکیٹ و دیگر نے حصہ لیا۔ کرونا وائرس سے محفوظ رکھنے کیلئے ویکسینیشن کا عمل حکومت اور انتظامیہ کی اولین ترجیح ہے جس کیلئے دارالشفا ہسپتال انتظامیہ نے معاونت کرتے ہوئے اس سلسلے کو آگے بڑھانے کی ٹھان لی۔

ہسپتال کے ایڈمنسٹریٹر عقیل احمد ایڈووکیٹ نے اس ویکسینیشن کے عمل میں معاونت اور ویکسین سمیت عملہ بھیجنے پر ڈپٹی کمشنر ضلع سکردو کریم داد چغتائی اور اے ڈی ایچ او ڈاکٹر کرامت کے کردار کو سراہا۔ انہوں نے کہا کہ گلگت بلتستان میں موزی وائریس ایک مرتبہ پھر پھیل رہا ہے جس کیلئے ضروری ہے کہ ویکسینیشن کروانے کے ساتھ ساتھ ضروری احتیاطی اقدامات کو بھی یقینی بنائی جائے۔ ضلعی انتظامیہ اور محکمہ صحت کیساتھ تعاون بھی تمام شہریوں کا اخلاقی فرض ہے۔ عقیل ایڈووکیٹ نے مزید کہا کہ دارالشفاء ہسپتال کی انتظامیہ آگے بھی موزی وائریس کیخلاف ضلعی انتظامیہ اور محکمہ صحت کیساتھ ہر ممکن تعاون کریگی۔

وحدت نیوز(گلگت)امامیہ اسٹوڈنٹس آرگنائزیشن طالبات کی مرکزی صدر محترمہ نرجس فاطمہ نے اپنے دورہ گلگت کے دوران مجلس وحدت مسلمین شعبہ خواتین کی مرکزی سیکریٹری یوتھ محترمہ سائرہ ابراہیم سے ملاقات کی اور خطے کی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا اس موقع پر محترمہ نرجس فاطمہ نے کہا کہ ہمارا ھدف اور منزل ایک ہے موجودہ دور میں ہم پر عائد ہونے والی سب سے اہم ذمہ داری نوجوان نسل کی دینی تربیت ہے۔

 انہوں نے کہا بہترین معاشرہ سازی کے لیے تربیت کے میدان میں مل کر کام کرینگے محترمہ سائرہ ابراہیم نے اظہار خیال کرتے ہوے کہا گلگت میں سیاحت کے نام پر ماحول اور معاشرے کو تباہئ کے دہانے پر لے جانے کی کوشش کی جا رہی ہے اس خطے کی خوبصورت ثقافت و روایات کو مسخ کرنے کی یہ کوشش ہمیں مل کر ناکام بنانی ہے۔

 ان کا مزید کہنا تھا آج کا جوان مسلمان فاتحین کی تاریخ سے نا آشنا ہے بحیثیت مسلمان اس پر کیا فرائض عائد ہوتے ہیں وہ ان سے غافل ہے ضرورت اس امر کی ہے کہ نوجوان طبقے پر توجہ دی جاے اور انہیں کو اس غفلت سے نکالا جائے، اس موقع پر ڈویژنل صدر آئی ایس او طالبات حرا روحانی اور معاون مرکزی سیکریٹری یوتھ ایم ڈبلیو ایم شعبہ خواتین محترمہ ثوبیہ انور بھی موجود تھیں۔

وحدت نیوز(لاہور) مجلس وحدت مسلمین شعبہ خواتین کے زیر اہتمام خواتین کے لیے کیرئیر کونسلنگ اینڈ بزنس ڈویلپمنٹ کے عنوان سے ایک آن لائن سیشن کا انعقاد کیا گیا جسکا مقصد خواتین کے لیے آن لائن روزگار اور چھوٹے پیمانے پر کاروبار شروع کرنے کے حوالے سے راہنمائی کرنا ہے۔

 زوم اور فیسبک پر دکھائے جانے والے آن لائن پروگرام کی نظامت مرکزی ڈپٹی سیکریٹری جنرل ایم ڈبلیو ایم شعبہ خواتین محترمہ ام البنین زیدی نے انجام دی جبکہ اس اہم موضوع پر گفتگو کرنے کے لیے محترمہ مریم خان ایگزیکٹو ڈائریکٹر کمیونٹی ڈویلپمنٹ فاؤنڈیشن،  سی ای او وومنز اکنامک ڈویلپمنٹ انیٹیٹیو پنجاب، فاونڈر اینڈ چیئرپرسن ایس ڈی جی اکیڈمی  پنجاب اور محترمہ عالیہ رضوی سیکرٹری ویلفیئر ایم ڈبلیو  ایم شعبہ خواتین لاہور بطور مہمان خصوصی شریک ہوئیں۔

 ایک سوال کے جواب میں محترمہ مریم خان نے کہا کہ خواتین کو با اختیار اور معاشرے  کا مفید رکن بنانے کے لیے ضروری ہے کہ ان کے اندر موجود صلاحیتوں کو نکھارا جائے ۔ان کا کہنا تھا ایم ڈبلیو ایم کے پلیٹ فارم سے خواتین کو کیرئیر گائیڈنس فراہم کی جائے اس کے پہلے مرحلے میں ایک سروے کیا جاے جس میں  خواتین کی تمام معلومات حاصل کی جائیں اور انکی صلاحیتوں اور شوق کو مدنظر رکھتے ہوے مختلف کیٹگریز میں تقسیم کیا جاے جسکے بعد دیگر مختلف مراحل طے کیے جائینگے۔

 سیکرٹری ویلفیئر ایم ڈبلیوایم شعبہ خواتین لاہور نے کہا کہ ہماری خواتین کو جناب خدیجہ سلام اللہ علیھا کو رول ماڈل بنانا چاہئے جنہوں نے ایسی بہترین تجارت کی کہ آپ کے ہم پلہ کوی نہ تھا دین اسلام ایک ایسا خوبصورت دین ہے جو خواتین کو تعلیمات پر عمل پیرا ہوتے ہوے  مکمل اختیار دیتا ہے کہ وہ کاروبار کریں تجارت کریں اور نہ صرف اپنے گھر کو استحکام بخشیں بلک معاشرے کی ترقی میں بھی کلیدی کردار ادا کریں دونوں مہمانان نے تفصیل کے ناظرین کی جانب سے پوچھے گئے سوالات کے بہترین انداز میں جوابات دیے۔

وحدت نیوز(گلگت) توہین اہلیبیت کے خلاف قائد وحدت علامہ راجہ ناصر عباس جعفری کی کال پر ملک بھر کی طرح گلگت کی غیور عوام نے احتجاجی پروگرام کا ابعقاد کیا پروگرام سے مرکزی سیکریٹری یوتھ شعبہ خواتین مجلس وحدت مسلمین محترمہ سایرہ ابراہیم نے کہا کے امریکی اور اس کے حواری ہوش کے ناخن لیں اور ماضی سے سبق حاصل کریں۔

 انہوں نے کہا کے عالمی استعماری طاقتیں وطن عزیز کو نقصان پہنچانے کا کوئی موقع ہاتھ سے جانے نہیں دیتیں، عالمی استعماری طاقتوں کا مقصد صرف پاکستان میں قائم مذہبی ہم آہنگی کی بربادی ہے جو کے دشمن کی آنکھ میں کھٹک رہی ہے۔ انہوں نے کہا کے دشمن کی ہر سازش کے خلاف ہم کو میدان عمل میں متحد رہنا ہو گا تا کے اس کو منہ کی کھانی پڑے۔

 انہوں نے کہا کے محرم کی آمد کے ساتھ ساتھ یہود و نصاری کے آلہ کار بھی متحد ہو چکے ہیں انہوں نے کہا کے ہم اپنے مقدسات کی طرف کسی کو انگلی اٹھانے نہ دین گے امام موسی کاظم اور خاندان رسول ص کی شان میں گستاخی کرنے والوں کو ریاست خود مدعیی بن کر سزا دے اور ان کے خلاف مقدمے چلائے تاکے آئندہ کوئی بھی ایسی جرات نہ کر سکے انئوں نے کہا کے اس طرح کی باتوں سے شعیہ سنی دونوں فرقوں کے جذبات مجروح ہو ئے ہیں، انہوں نے کہا کے دشمن کا واحد مقصد صرف مذہبی منافرت پھیلا کر ملک کا امن خراب کرنا ہے جو کے عوام بلکل نہی ہونے دیں گے۔

 انہوں نے کہا کے نازیبا الفاظ استعال کرنے والوں کو قرار واقعی سزا دی جائے انہوں نے کے استعماری طاقتیں ایک طرف ڈالر کی جھنکار سنا کر اور دوسری طرف دینار کی جھلک دکھا کر چاہتے ہیں کے مسلماں ایک دوسرے سے دست و گریبان ہو جائیں انہوں نے کہا کے ریاست ایسے افراد کے خلاف سخت کاروائی عمل میں لائے۔

Page 1 of 82

مجلس وحدت مسلمین پاکستان

مجلس وحدت مسلمین پاکستان ایک سیاسی و مذہبی جماعت ہے جسکا اولین مقصد دین کا احیاء اور مملکت خدادادِ پاکستان کی سالمیت اور استحکام کے لیے عملی کوشش کرنا ہے، اسلامی حکومت کے قیام کے لیے عملی جدوجہد، مختلف ادیان، مذاہب و مسالک کے مابین روابط اور ہم آہنگی کا فروغ، تعلیمات ِقرآن اور محمد وآل محمدعلیہم السلام کی روشنی میں امام حسین علیہ السلام کے ذکر و افکارکا فروغ اوراس کاتحفظ اورامر با لمعروف اور نہی عن المنکرکا احیاء ہمارا نصب العین ہے 


MWM Pakistan Flag

We use cookies to improve our website. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. For more information visit our Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree